Thursday 19 January 2017

مطمئن شوید همه چیز در مورد سرور سرور مجازی

همانطور که به دیگر سیستم عامل های میزبانی سرور های مجازی خصوصی (در VPS کوتاه) در مقایسه فراهم می کند کاربران با مزایای چند برابر نسبت به بقیه سیستم عامل های میزبانی در آستانه شروع و نگهداری از وب سایت های کاربردی. مزایای محیط مجازی این است که آن را ارائه می دهد صاحبان سایت با تن از مزایای مانند بهبود امنیت، منابع میزبانی اعتماد و آخرین اما نه کم انعطاف پذیری بهتر است.

سرور مجازی است که احتمالا یکی از سیستم عامل های امن میزبانی در حال حاضر در دسترس است. بر خلاف بقیه میزبانی وب محیط های مانند به عنوان میزبانی مشترک، کاربران لازم نیست برای به اشتراک گذاشتن فضای سرور خود. نه کاربران به اشتراک گذاشتن منابع خود را از سرور فیزیکی بین تعدادی از سرورهای مجازی.

نگه داشتن رکود در رفتن در ذهن، صاحبان کسب و کار مورد نیاز برای سفت هزینه های مالی خود را هر زمان ممکن است. به صلح خود را، سرور مجازی مقرون به صرفه سرویس میزبانی وب است. اگرچه این تصور غلط عمومی است که سرور مجازی میزبانی وب سرویس پر هزینه است وجود دارد، واقعیت درست است که طرح VPS اساسی با پایه (بسیار مورد نیاز) ویژگی ها و ابزار های مورد نیاز برای راه اندازی و مدیریت یک سایت است نسبتا منطقی به خصوص برای کسانی قیمت که در بودجه تنگ است.

بر خلاف پیشنهادات میزبانی مشترک که محدود کاربران در حالی که تلاش برای نصب سیستم عامل های برنامه نویسی که توسط میزبان وب پشتیبانی نمی شود، سرور مجازی سیستم عامل حرکت می کند اقتدار نصب و راه اندازی سفارشی به کاربران با استفاده از اجازه ورود به دسترسی ریشه. اهدای این شجره نامه از کنترل اجازه به کاربران برای نصب و همچنین پیکربندی نرم افزار مورد نظر که به عنوان یک ماده در واقع یک راه حل میزبانی سازنده برای توسعه دهندگان پیشرفته است. برای نمایش داده شد بیشتر در مورد سرور مجازی خرید بازدید http://bit.ly/2iidQia

No comments:

Post a Comment