Saturday 4 February 2017

چگونه به انتخاب سرور مجازی میزبانی وب برای کسب و کار آنلاین شما

سرور مجازی (سرور مجازی خصوصی) ممکن است راه حل میزبانی شما به دنبال برای. اگر وب سایت شما در حال تجربه
رشد بسیار زیاد، ممکن است بهتر برای میزبانی سایت بر روی سرور مجازی. یک محیط سرور میزبانی مشترک گرایش به بی ثبات و سایت رو به رشد خود را ممکن است در نظر گرفتن منابع بیش از حد. داشتن یک VPS تضمین می کند که شما یک مقدار ثابت از منابع اختصاص داده است.

این مقدار ثابت از حافظه است که به حساب کاربری خود اختصاص داده است. چیزی کمتر از 512MB که ممکن است عملکرد را مختل خرید نیست. حافظه فضای کاری کامپیوتر است. داشتن رم بیشتر به معنی کامپیوتر دارای بیش "اتاق" به کار با، که منجر به سرعت بارگذاری سریع تر. رم بیشتری به شما برای حساب خود داشته باشند، سریع تر سایت شما بارگذاری خواهد شد.

مقدار از فضای دیسک شما نیاز بستگی به نوع سایت که شما در حال اجرا هستند. اگر شما در حال اجرا هستند یک سایت ویدیو اجتماعی، شما در حال رفتن به نیاز به مقدار زیادی از فضای دیسک. بسیاری از حساب VPS با بیش از 40GB از فضای دیسک است. که باید به اندازه کافی برای اکثر سایت های است. شما همیشه می توانید برای فضای اضافی درخواست بعد از آن.

خوشبختانه، پهنای باند ارزان تر شدن و ارزان تر است. اکثر شرکت های میزبانی ارائه پهنای باند نامحدود. مطمئن باشید برای بررسی با ارائه دهنده خدمات میزبانی برای دیدن آنچه که "نامحدود" واقعا به معنی. شرایط ممکن است شما را به میزبانی فایل های استاتیک و تصاویر محدود. اگر می خواهید برای ذخیره انواع دیگر فایل های مانند فایل های صوتی یا تصویری، با ارائه دهنده هاست چک کنید اگر آن را مجاز می باشد. برای اطلاعات بیشتر مراجعه http://bit.ly/2iidQia

No comments:

Post a Comment